Nabór na stanowisko ASYSTENT RODZINY
Ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na stanowisko – asystent rodziny
Nazwa i adres pracodawcy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie ul. Turecka 16 62-709 Malanów
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
Rodzaj umowy: umowa zlecenie lub umowa o pracę w systemie zadaniowym.
Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku asystent rodziny,
- niekaralność za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własny samochód osobowy,
- posiadanie władzy rodzicielskiej oraz wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – jeżeli
dotyczy,
- wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu asystent rodziny zgodnie z art.12 ust.1
aktualnie obowiązującej ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia
9 czerwca 2011 roku tj:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie
lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z
dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na
podstawie ust.3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub
rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- samodzielność, zaangażowanie,
- dyspozycyjność,
- odporność na sytuacje stresowe,
- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej,
przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku
wraz z klauzulą RODO ( stanowi załącznik do ogłoszenia).
2. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do zatrudnienia na
stanowisku asystent rodziny.
3.Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystania z pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku.
6. Oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz
władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona- w przypadku kandydata , który
jest rodzicem.
7. Oświadczenie kandydata, iż wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki
obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie wymaganych dokumentów pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej pok. nr 11
ul. Turecka 16
62-709 Malanów
poniedziałek- piątek w godzinach od 8:00
-15:00w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny
tel. 63 289 20 27 wew. 60 lub 782 886 879.
Dyrektor GOPS
Alicja Maciejewska
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na stanowisko- asystent rodziny (363.2kB) | ||
klauzula i zgoda rekrutacja GOPS (15.4kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Agata Misztal |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Agata Misztal |
Data wprowadzenia: | 2023-02-23 07:43:57 |
Opublikował: | Agata Misztal |
Data publikacji: | 2023-02-23 07:51:11 |
Ostatnia zmiana: | 2023-02-23 07:51:23 |
Ilość wyświetleń: | 54 |