Ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na stanowisko – asystent rodziny

Nazwa i adres pracodawcy:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie ul. Turecka 16 62-709 Malanów

 

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu

Rodzaj umowy: umowa zlecenie lub umowa o pracę w systemie zadaniowym.

 

Wymagania formalne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku asystent rodziny,

- niekaralność za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe,

- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własny samochód osobowy,

- posiadanie władzy rodzicielskiej oraz wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – jeżeli

dotyczy,

- wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu asystent rodziny zgodnie z art.12 ust.1

aktualnie obowiązującej ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia

9 czerwca 2011 roku tj:

a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie

lub praca socjalna lub

b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z

dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną

lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na

podstawie ust.3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub

c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub

rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętność skutecznego komunikowania się,

- umiejętność pracy zespołowej,

- umiejętność organizowania pracy własnej,

- umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,

- samodzielność, zaangażowanie,

- dyspozycyjność,

- odporność na sytuacje stresowe,

- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej,

przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz przepisów o ochronie danych osobowych,

 

Wymagane dokumenty:

1. CV i list motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku

wraz z klauzulą RODO ( stanowi załącznik do ogłoszenia).

2. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do zatrudnienia na

stanowisku asystent rodziny.

3.Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

korzystania z pełni praw publicznych.

4. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku.

6. Oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz

władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona- w przypadku kandydata , który

jest rodzicem.

7. Oświadczenie kandydata, iż wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki

obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie wymaganych dokumentów pod adresem:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej pok. nr 11

ul. Turecka 16

62-709 Malanów

poniedziałek- piątek w godzinach od 8:00-15:00

w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. 63 289 20 27 wew. 60 lub 782 886 879.

 

                                                                                        Dyrektor GOPS

                                                                                       Alicja Maciejewska